Amigos del Museo Reina Sofía

LA INICIATIVA QUE PROCURA PER LA CONSERVACIÓ I DIFUSIÓ DEL PATRIMONI ARTÍSTIC DEL MUSEU REINA SOFÍA.

Els Amics del Museu Reina Sofia és una iniciativa privada que reuneix persones tant físiques com jurídiques que comparteixen el desig de col·laborar activament en el desenvolupament i la potenciació del Museu a través d’activitats com la donació d’obres d’art o l’organització i el patrocini de cursos, conferències, concerts, viatges culturals, visites guiades i publicacions, entre d’altres.

La finalitat de l’Associació és la promoció, la difusió i el coneixement de l’art i de la cultura a través del Museu Nacional del Centre d’Art del Reina Sofia.

També ho és la recerca i incorporació de col·laboradors que vulguin ser part activa de l’enriquiment social que la cultura comporta, tal com succeeix a totes les grans capitals europees i americanes on la societat civil contribueix activament amb l’activitat dels museus i institucions culturals en general.

Per tal de complir els seus objectius l’Associació té el compromís de desenvolupar activitats educatives, expositives, pictòriques, fotogràfiques, musicals, en forma de conferències, cursos, seminaris, tallers o beques, entre d’altres, que apropin els valors de l’art i la cultura a tota la societat.

L’Associació també manté el compromís amb la conservació i preservació del patrimoni del Museu.