Fundació Mambré

ACOMPANYAMENT A PERSONES SENSE LLAR PER RECUPERAR UN HABITATGE I REINSERIR-SE LABORALMENT.

La Fundació Mambré es va constituir l’any 2007 i està impulsada per la Fundació Arrels, Assís Centre d’Acollida, Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül i l’Ordre Hospitalari de Sant Joan de Déu. Des de l’experiència d’aquestes entitats, que treballen en l’atenció i la integració social de les persones en situació d’exclusió social, i específicament de les persones sense llar, s’uneixen esforços per donar respostes conjuntes a les necessitats en general, i especialment en l’àmbit residencial i laboral.

És un projecte innovador, ja que, per primera vegada, entitats sense afany de lucre que treballen amb persones sense llar s’uneixen per formar una xarxa d’atenció residencial.

La Fundació persegueix dos grans objectius: atendre les necessitats residencials de persones en situació d’exclusió social a través d’una borsa d’habitatge pròpia i promoure la inserció laboral d’aquestes persones mitjançant un servei de formació i orientació laboral

La Fundació uneix el bagatge de les quatre entitats que la impulsen per assegurar la reinserció social integral per tota persona sense llar i retornar la seva dignitat. Des de Mambré s’entén l’accés al mercat i l’estabilitat laboral com les condicions necessàries per poder assolir l’autonomia personal i social.