Música

La Fundació Puig, des dels seus inicis, manté una relació molt estreta amb les grans institucions musicals de Barcelona. Des del suport a joves talents, fins a promoció de grans concursos de referència mundial d’on es descobreixen les noves veus internacionals de l’òpera.

Amb el seu suport, la Fundació promou la pràctica i la formació musical, el coneixement del patrimoni i la difusió de la cultura, ja que la música té una capacitat transformadora que elimina barreres i uneix a través de valors com el compromís, la inclusió i l’empatia.

Arts Plàstiques

L’art, la creativitat i la conservació del patrimoni, són pilars capdavanters de l’acció social de la Fundació Puig. Des de sempre, ha estat compromesa en la divulgació del patrimoni artístic dels museus de gran prestigi internacional, com el Prado o la Fundació Joan Miró.

Aquesta implicació fa palès l’objectiu de la Fundació per teixir un vincle sòlid entre la societat i els museus, impulsant les connexions de particulars, empreses i institucions perquè amb les seves donacions contribueixin a preservar els museus de referència artística mundial.

Fundació Puig també fomenta la captació de nous talents creatius, i sobretot difon l’art perquè amb les connexions emocionals que desprèn afavoreix l’aprenentatge de valors essencials per millorar la societat.