IESE

ESCOLA INTERNACIONAL QUE FORMA DIRECTIUS I EMPRESARIS QUE ESDEVINDRAN LÍDERS D’EMPRESES I INSTITUCIONS SOCIALS.

L’IESE és una escola de negoci global, amb campus a les ciutats de Barcelona, Madrid, Munic, Nova York i Sao Paulo. Ha contribuït a crear i desenvolupar una xarxa de 15 escoles de direcció associades, principalment a Llatinoamèrica i a Àfrica, però també a Europa i a Àsia. Juntes arriben a més de 300.000 antics alumnes i milers d’empreses de tots els continents.

L’IESE forma líders amb habilitats empresarials sòlides, una mentalitat totalment global i el desig d’aconseguir un impacte profund i positiu en les persones, empreses i el conjunt de la societat.

L’objectiu de l’IESE és esdevenir l’escola de negocis de referència mundial, que inspiri a líders inclusius i que els acompanyi en el seu viatge formatiu durant tota la vida, aportant un significat que transcendeix l’activitat empresarial a través de programes de direcció globals i d’un lideratge basat en la investigació rellevant i d’alta qualitat.

EXCEL·LÈNCIA
L’IESE persegueix l’excel·lència fins al més mínim detall, per això constantment busca la manera de millorar. Un compromís molt lligat a infondre el sentit de responsabilitat als líders que forma, fent que aprenguin a rebre aquesta qualitat però també la comparteixin amb resta de la societat.

SIS GRANS ÀREES D’INTERVENCIÓ
Responsabilitat social corporativa i sostenibilitat; la sostenibilitat; l’emprenedoria i la innovació; les dones i el lideratge; Àfrica i el lideratge en institucions públiques pel disseny de polítiques sòlides.

GOVERN CORPORATIU
l’IESE treballa perquè la diversitat i la responsabilitat siguin la norma en els consells d’administració de les empreses per garantir una adequada supervisió de polítiques i operacions.