Barcelona

La ciutat comtal és l’origen del llinatge de la família Puig, per això sempre s’ha repetit que la transformació que persegueix l’acció social de la Fundació parteix des de Barcelona cap al món.

Des dels inicis, la Fundació impulsa projectes culturals, educatius i socials a la ciutat de Barcelona, tot i que, avui, també arreu del món. La Fundació la conformen  entitats que igual que Puig tenen el nexe comú en la ciutat de Barcelona.

Compromesos

Esport

L’esport és una eina essencial per millorar el capital social de les persones, per això laFundació Puig està fortament vinculada amb iniciatives culturals i esportives.
Incorporar l’esport com a eina de cohesió social és bàsic per superar barreres invisibles de la societat així com fomentar la participació social i la millora en qualitat de vida de les persones.

Salut

El suport de la Fundació Puig a entitats que investiguen la cura del càncer és una
responsabilitat social clau. La Fundació busca amb aquest suport impulsar carreres
professionals dels nostres millors investigadors científics mitjançant el finançament
competitiu de projectes d’excel·lència oncològica i promoure així una comunitat científica pionera.