Amics del MNAC

L’ORGANITZACIÓ QUE VETLLA PER CULTIVAR EL SENTIMENT D’ADMIRACIÓ PEL FONS ARTÍSTIC DEL MUSEU NACIONAL.

Els Amics del Museu Nacional es van fundar el 1996 i són una entitat cultural viva i sòlida. Amb més de vint anys d’història i més de tres mil membres compromesos, té la missió de difondre el patrimoni que conserva el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), i també fomentar la participació de la societat civil en la vida del museu i dinamitzar la institució museística.

OBJECTIUS

Els Amics del MNAC té tres grans objectius: fomentar el coneixement de la col·lecció del Museu Nacional; col·laborar a preservar-ne i enriquir-ne el fons; i sensibilitzar sobre el valor del patrimoni del museu.

EL NOSTRE COMPROMÍS

Gran compromís cultural: aquest compromís marca la gran línia de treball perquè el Museu Nacional d’Art de Catalunya continuï sent una institució cultural forta i viva per a les futures generacions. Cada any els Amics del MNAC proposen una agenda d’activitats exclusives i organitzen campanyes de microfinançament col·lectiu que permeten a la fundació adquirir obres per enriquir la col·lecció del Museu.