Gran teatre del Liceu

TEATRE D’ÒPERA DE REFERÈNCIA A BARCELONA I AL MÓN. SÍMBOL CULTURAL DE LA CIUTAT.

El Gran Teatre del Liceu és un teatre d’òpera inaugurat l’any 1847 en plena modernització de la ciutat de Barcelona, fet que ajuda a fomentar-ne la cultura de l’oci.

Sempre atent al seu entorn, el Liceu avança paral·lelament al context de la ciutat, i al de les circumstàncies econòmiques, culturals, socials i polítiques que adapten constantment els seus objectius i funcionament.

El principal objectiu de la Fundació del Gran Teatre del Liceu és la promoció i l’execució d’iniciatives que retorni en potenciació i impuls de la cultura, posant especial èmfasi en l’òpera, estimulant la creativitat de les persones i l’esperit crític a través de l’art total.

OBJECTIUS

Amb un bagatge de 175 anys d’història d’adaptació constant, el principal objectiu del Liceu és continuar adaptant-se al seu entorn, a la ciutat de Barcelona i a la seva societat, tot fusionant tradició i innovació que construiran el Liceu del futur.

EL NOSTRE COMPROMÍS

ARTÍSTIC

El Liceu és un referent artístic europeu amb una experiència de programació de més dos segles que aposta per les grans veus, la innovació i les produccions de referència, pel talent i per la qualitat escenogràfica.

INNOVACIÓ

Una de les prioritats del Liceu per consolidar-se com a referència cultural és la innovació de creació d’espectacles i la digitalització.

SOCIEDUCATIU

Fomentar l’accessibilitat del teatre, oferint experiències integradores perquè tothom gaudeixi d’un espai excepcional. Mobilitzar l’excel·lència artística al servei de la inclusió, la transformació social i el desenvolupament personal per arrelar el sentiment de pertinença de la societat i obrir el Liceu a Barcelona i al món.