La Fundació Puig promou l’excel·lència acadèmica per a canviar el món amb les beques de IQS

Empreses i alumnes es reuneixen en IQS per a celebrar els programes de beques

El 19 d’octubre de 2023 es va celebrar a l’auditori del IQS la Trobada Anual de les Beques de Grau a l’Excel·lència Acadèmica, Ajuda Familiar, Lliurament de Beques de Màster Universitari IQS i Distincions Honorífiques als Treballs de Final de Grau amb les empreses col·laboradores, els alumnes becats i acompanyants convidats.

Gràcies als diversos programes de beques del IQS, els alumnes amb major talent poden accedir a estudis de referència en ciència i management, sigui quina sigui la seva situació econòmica.

IQS és una institució educativa de Barcelona associada a la Universitat Ramon Llull que es divideix en dues escoles: IQS School of Engineering i IQS School of Management.

D’una banda, IQS School of Engineering centra la seva oferta en estudis sobre l’àrea de la química, enginyeria química, enginyeria industrial, biotecnologia, i bioingeniería, amb acords de col·laboració amb diferents empreses i convenis amb diverses universitats de prestigi com el MIT (Massachusetts Institute of Technology).

D’altra banda, IQS School of Management se situa en l’àrea d’administració i direcció d’empreses. Tots els estudis de IQS School of Management estan acreditats per la Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).

L’objectiu general dels estudis de IQS és el de formar a persones capaces d’enfrontar els desafiaments del món actual, comprometent-se amb el progrés i la millora de la societat.

Des de la Fundació Puig creiem en el poder transformador de la societat i per això apostem per aquells joves que tenen l’ambició i la capacitat de canviar el món amb el seu talent. Per aquest motiu donem suport a l’excel·lència acadèmica dels alumnes de IQS i els impulsem a continuar creixent i formant-se com a líders del demà amb els reconeguts programes que ofereix la institució.