Castell de Peralada

VINCLE AMB LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA, ESTIMULANT I PROMOVENT ACTIVITATS CULTURALS I TALENT CREATIU.

La Fundació Privada Castell de Peralada va ser creada el 1995 per Artur Suqué i Carmen Mateu amb l’objectiu d’estimular, organitzar i promoure tota classe d’activitats culturals i el talent creatiu, especialment en l’àmbit de la música i les arts escèniques, com és el Festival Castell de Peralada.

OBJECTIUS

Més enllà dels objectius culturals enfocats a la realització del festival de música i arts escèniques, es fomenten activitats de caràcter assistencial, cívic i d’impuls de l’economia social que es desenvolupen des de la fundació directament o es facilita la realització per part de tercers.
La Fundació també té com a finalitat la conservació i restauració de béns del patrimoni històric i cultural integrats dins del conjunt del Castell de Peralada.

EL NOSTRE COMPROMIS

La Fundació pren protagonisme enfortint el seu vincle amb les arts, així com renovant el seu compromís de suport a la cultura i l’aportació d’iniciatives enfocades a millorar la societat. La Fundació té tres grans línies d’actuació:

Cultural: a través de la promoció dels gèneres de la música i la dansa com a eina de treball i aprenentatge i del suport a joves artistes amb trajectòria a Europa en els àmbits de la dansa i de l’òpera
Sostenibilitat: com a principi i valor, actuant de manera inspiradora i ferma, en la minimització de l’impacte ambiental en l’entorn en el es treballa.
Solidaritat: contribueix amb la investigació en l’àmbit de la salut i especialment amb la malaltia de l’Alzheimer, donant suport a la Fundació ACE.