Els alumnes de ESADE reben reconeixement al seu talent amb la beca de Fundació Puig per al curs 2022-2023

La beca cobreix fins al 90% de la matrícula dels alumnes seleccionats

El talent de joves estudiants de ESADE es veu recompensat de nou de cara al curs 2022-2023, a través de la beca Fundació Puig. Els brillants alumnes han rebut una beca que financia fins al 90% de la seva matrícula a l’escola, impulsant així els seus estudis perquè aconsegueixin disposar el seu talent al canvi i la transformació social.

L’acte de lliurament de les beques ha donat lloc aquest mes de desembre en el Auditori de Barcelona, en el qual han estat present representants de les organitzacions col·laboradores del Programa de Beques, membres del Patronat de Esade, del Comitè Executiu, professorat i els estudiants becats al costat de les seves famílies.

Els graus becats per la Fundació Puig són: Màster Universitari en Advocacia (MUA), Màster in Business Administration (MBA) i Masters of Science (MSC).
Tots els programes de ESADE estan centrats en generar impacte positiu i empoderar als futurs líders perquè aprenguin tècniques responsables que aportin solucions als reptes socials i mediambientals.

Segons indica la pròpia escola, el Financial Times situa el seu Full Time MBA com el 6è millor Full Time MBA d’Europa i el 17è del món.

La Fundació Puig vol fomentar l’èxit dels joves talents amb potencial per a canviar el món, tenint en compte el valor que pot aportar-los la formació especialitzada i valorada internacionalment com és el cas dels graus de ESADE.