Barcelona Global

ASSOCIACIÓ PER CONVERTIR BARCELONA EN UNA DE LES MILLORS CIUTATS DEL MÓN PER AL TALENT I L’ACTIVITAT ECONÒMICA.

Barcelona Global és una associació privada, independent i sense ànim de lucre formada per 220 de les principals empreses de la ciutat de Barcelona, centres de recerca, emprenedors, escoles de negocis, universitats i institucions culturals. Compta amb més de 780 professionals, que treballen per posicionar Barcelona com una de les millors ciutats del món per al talent i l’activitat econòmica.

L’associació també compta amb una xarxa de 137 socis que viuen i treballen fora d’Espanya, i un 20% de socis internacionals que han escollit viure i treballar a Barcelona.

Barcelona Global promou i lidera projectes per atraure talent i activitat econòmica. Fomenta les iniciatives que impulsen els seus membres i els dóna suport perquè excel·leixin.

També identifica reptes i projectes per a la ciutat en les àrees de l’emprenedoria i la competitivitat, la recerca i el coneixement, la cultura, el turisme i l’impacte social.

EMPRENEDORIA I COMPETITIVITAT
Naixement i creixement de noves empreses globals.

RECERCA I CONEIXEMENT
Conscients i implicats del posicionament internacional que han aconseguit els seus centres de recerca els dona suport per tal que puguin desplegar tot el seu potencial a Barcelona.

TURISME
Barcelona és una història d’èxit dins el panorama mundial del turisme urbà i des de Barcelona Global treballen perquè el seu creixement sigui sostenible i afecti positivament tota la ciutat i els seus ciutadans.

CULTURA
Barcelona Global creu en el poder transformador de la cultura en totes les seves dimensions i veuen l’oportunitat que Barcelona sigui un referent global en aquest camp.