Marta Benages i Diego Navarro, de la UIC Barcelona School of Architecture, guanyen el primer premi de la IV Beca Fundació Puig en Innovació Docent

El passat 15 de juny es va celebrar el lliurament de premis de la IV edició de la Beca Fundació Puig en Innovació Docent, una convocatòria a la qual es van presentar un total de 12 projectes, amb 74 professors implicats.

El primer premi el van obtenir Marta Benages i Diego Navarro, de la UIC Barcelona School of Architecture, amb el títol «Infografies per a la UIC: un encàrrec real a través de la docència transversal», un projecte que apropa la realitat professional als estudiants de manera clara, visible i propera.

El segon projecte finalista va ser «In Time», de la Facultat de Dret, un pla liderat per la Dra. Montserrat Nebrera basat en una innovació que incideix directament en l’adquisició i el desenvolupament de les competències a través de la reflexió, la concentració i la planificació del temps dels estudiants.

El tercer premi es va atorgar a un projecte de la UIC Barcelona School of Architecture que duu per títol «Metavers, el rol de l’arquitecte en els entorns digitals». La proposta destaca pel seu caràcter disruptiu, que s’obre a nous models docents pioners.

A l’acte de lliurament de la beca, hi van assistir el Sr. Xavier Puig, president de la Fundació Puig; la Sra. Mercedes Navarro, directora de la Fundació, i el Sr. Enric Puig, així com representants de l’Aula d’Innovació Docent.

Mitjançant la Beca Fundació Puig en Innovació Docent, la Fundació Puig i la UIC donen suport al professorat de la Universitat per emprendre futurs projectes innovadors que en garanteixin l’excel·lència docent.