Edicions Anteriors

ESPANYA

HUMANITCARE

La plataforma per millorar l’atenció als malalts mentals

MIWUKI

Una plataforma de gestió i ajuda per les protectores d’animals.

DIANDÉ ÀFRICA

L’ong que combat l’abandonament escolar a Ziguinchor, Àfrica

VER & SER

Una guia onco-estètica per pentinats amb mocadors i consells per col·locar-se’ls.

ADOPTA UN ABUELO

L’organització que connecta generacions per crear relacions d’acompanyament i d’amistat entre la gent gran que es troba sola i joves voluntaris.

BIZIPOZ

Treballen per construir una societat que inclogui activament persones grans a través de programes d’envelliment actiu que responen a la realitat actual.

MEDICSEN

Utilitzen la tecnologia per automatitzar i personalitzar tractaments per a pacients amb diabetis.

PERSPECTIVAMENTE

Iniciativa que promueve el aprendizaje y el apoyo a familias de niños con TDAH.

SHEEDO

Experts en producció de paper de llavors plantables i regals d’empresa originals i ecològics. Combinen la creativitat i la sostenibilitat per crear productes que es puguin plantar.

APADRINA UN OLIVO

Ajuden a generar l’economia de la zona rural d’Oliete (Terol) per sobreviure transformant l’estat d’espais abandonats de manera sostenible.

APRENDICES VISUALES

L’organització té la missió de proporcionar eines de formació per ajudar nens autistes a desenvolupar tot el seu potencial.

ASOCIACIÓN PITOTE

Utilitzen l’esport com a mitjà de socialització i inclusió. L’organització treballa amb joves amb discapacitat o sense oferint activitats inclusives d’oci i esport.

CIENCIATERÀPIA

L’entitat porta la ciència amb tallers divertits als nens i nenes amb càncer ingressats als hospitals.

ZOCCO HANDMADE

L’organització recolza l’empoderament de les dones en risc d’exclusió social a través del treball, la formació i el suport emocional. A través de les seves creacions treballa amb dones del Marroc i l’Índia.

ARTE PALIATIVO

Utilitzen l’art com a mitjà d’expressió per acompanyar a persones en fase terminal que resideixen als hospitals o als seus domicilis.

FRANÇA

LES CHTITES MAISONS SOLIDAIRES

El projecte que millora les cases de persones que viuen en habitatges precaris

DISPENSARIRE VÉTÉRINAIRE ETUDIANT

L’organització que a través del vincle persona-mascota, afavoreix la reinserció social.

MAAC LAB

El programa perquè les persones vulnerables tornin a sentir-se útils

BABY BOX SOLIDAIRE

Promouen la salut de les mares i bebès en situacions vulnerables.

DISPENSARIRE VÉTÉRINAIRE ETUDIANT

ARGENTINA

CALARES

El projecte que posa les energies renovables a l’abast de tots

ÉPICOS

El projecte que promou una agricultura més respectuosa i saludable

HEXAR

El videojoc educatiu per transformar el sistema d’aprenentatge

BRAILLING

El primer sistema d’escriptura Braille per dispositius tàctils.