COMPROMESOS AMB EL NOSTRE LLEGAT

La filosofa de la família Puig, convençuda de la seva manera de fer, de voler perdurar i de deixar una petjada positiva en la societat posa la mirada llarga i emprèn aquest camí social. I ho fa acompanyats d’un referent del tercer sector, Ashoka, una organització global, independent i sense ànim de lucre, que lidera l’aposta per la innovació i l’emprenedoria social, construint una societat de productors del canvi.

AIXÍ NEIX INVISIBLE BEAUTY

Des de 2014, en motiu del centenari de l’empresa Puig, la Fundació va assumir el repte d’esdevenir un referent del compromís social i sostenible.

En aquesta direcció es va posar en marxa el projecte Invisible Beauty, liderat per la Companyia Puig, que impulsa i recolza iniciatives de gran impacte social i que permeten als empleats de Puig involucrar-se amb els projectes seleccionats cada any per ells mateixos.

Invisible Beauty identifica i selecciona emprenedors compromesos amb el seu entorn, que amb el seu talent, la seva creativitat i la seva passió millorin la societat amb iniciatives innovadores.

Invisible Beauty fomenta l’excel·lència emprenedora d’aquells que estan duent a terme iniciatives socials amb un alt impacte en la societat, i impulsa el talent de persones compromeses amb la societat.

Invisible Beauty no només assoleix els reptes que té l’empresa familiar, sinó també custodia el llegat que es transmetrà a les generacions futures.

Invisible Beauty fomenta l’excel·lència emprenedora d’aquells que estan duent a terme iniciatives socials amb un alt impacte en la societat.

Vols ser un Maker?

Si ets un emprenedor social i tens ganes d’adquirir formació clau per engrandir el teu projecte, posa’t en contacte amb nosaltres!

El nostre programa Makers ofereix un acompanyament d’un any amb mentories de grans professionals de Puig perquè adquireixis els coneixements que necessitis per tenir més impacte social.

Clica en aquest enllaç i omple el formulari

INVISIBLE BEAUTY S’ARTICULA EN DOS EIXOS:

INVISIBLE BEAUTY INNOVATORS
Recolza emprenedors socials que ja tenen en marxa iniciatives arreu del món innovadores i de gran impacte. Es persegueix així l’objectiu de crear una gran cadena que generi un canvi sistèmic real.

INVISIBLE BEAUTY MAKERS
Empodera joves amb idees innovadores perquè millorin les seves capacitats per esdevenir actors del canvi.