Programa Innovators

La Fundació Puig recolza emprenedors socials que ja tenen en marxa iniciatives innovadores consolidades arreu del món de gran impacte, transformadores i que incitin canvis positius i perdurables.

PROJECCIÓ INTERNACIONAL
Programes a Espanya, França, Argentina i Perú.

EXPERIÈNCIA
Resultats acreditats

IMPACTE
Iniciatives amb alt impacte a la societat

TRAJECTÒRIA
Projectes que incideixin en canvis perdurables

Programa Makers

IBMakers és la materialització del compromís de la família Puig de voler contribuir a fer del món un lloc millor. És el programa que capta talent emprenedor i el fomenta per millorar les persones i el planeta.

IBMakers genera una experiència d’emprenedoria de gran valor tant per als joves empresaris com per els empleats que participen i col.laboren en el programa, com a mentors i formadors

Un programa que dóna suport a l’excel·lència emprenedora dels que duen a terme activitats socials innovadores. També ajuda a treure el màxim partit als joves que tenen una forta devoció pel seu entorn; joves que volen utilitzar el seu talent, creativitat i passió per tenir un impacte positiu en el món.

JOVES EMPRENEDORS SOCIALS
La selecció d’aquests projectes és anual i involucra tota l’empresa Puig. En una primera fase, els empleats escullen les iniciatives més atractives, per esdevenir després mentors o formadors d’aquests joves talents i aportar-los els millors coneixements.

VOCACIÓ INTERNACIONAL
El programa està implantat a Espanya, França, Regne Unit i Argentina, i any rere any s’hi afegeixen nous països.

ELS OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE (ODS) DE LES NACIONS UNIDES

El programa IBMakers persegueix el desenvolupament sostenible de la humanitat. Les Nacions Unides han fixat 17 ODS que marquen l’acció global pel desenvolupament de mesures que ajudin a erradicar la pobresa, a protegir el planeta i a garantir la pau i prosperitat per a totes les persones.

Els ODS són una agenda inclusiva que inspira la Fundació Puig a través dels IBMakers a seleccionar i impulsar projectes que treballin en les àrees que aquests comprenen.

Vols ser un Maker?

Si ets un emprenedor social i tens ganes d’adquirir formació clau per engrandir el teu projecte, posa’t en contacte amb nosaltres!

El nostre programa Makers ofereix un acompanyament d’un any amb mentories de grans professionals de Puig perquè adquireixis els coneixements que necessitis per tenir més impacte social.

Clica en aquest enllaç  i omple el formulari

Programes Makers