Puig celebra l’event The Impact We Make i selecciona els projectes de la 7a edició del programa Makers de Invisible Beauty

La 7a edició del programa Makers de Invisible Beauty va tenir lloc el passat 19 de gener en un event digital emés en directe des de la Fundació Miró de Barcelona. Durant l’esdeveniment, es van presentar els vuit projectes finalistes, dels quals només els sis més votats per l’audiència han passat a formar part del programa social Makers VII.

Enguany el nombre de projectes que formen part del programa social Makers VII s’ha reduït amb l’objectiu de poder dotar de més recursos als projectes i focalitzar en les causes que s’han considerat essencials i prioritàries per aquest 2022: dones en risc d’exclusió social, empoderament femení, economia circular i el moviment body positivity són alguns dels temes abordats pels projectes seleccionats. Una altra de les novetats d’aquesta edició es basa en el fet que no serà merament un acompanyament de mentors, sinó que es vol establir una col·laboració i creació conjunta amb els Makers. D’aquesta manera, el propòsit dels projectes socials seleccionats queda alineat amb el de Puig i la seva agenda ESG 2030.

Els projectes guanyadors del 2022 són: Unplastify (Argentina), Fundación Ared (Espanya), Haut la Consigne (França), Senior Women Experts (França), Fundación Quiero Trabajo (Espanya) i Bellamente (Argentina). Tots ells són iniciatives que focalitzen la seva acció social a combatre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) marcats per les Nacions Unides: ODS 5 (Aconseguir la igualtat de gènere i empoderar totes les dones i nenes), ODS 10 (Reduir la desigualtat en i entre els països), ODS 12 (Garantir modalitats de consum i producció sostenibles) i ODS 13 (Adoptar mesures urgents per a combatre el canvi climàtic i els seus efectes).