Comença la 6a edició del programa Invisible Beauty Makers de Puig, amb 15 nous projectes socials

Els 15 projectes que han estat seleccionats per al programa Invisible Beauty Makers de Puig responen a les necessitats plantejades per l’Agenda 2030 de les Nacions Unides.

Més de 2.200 treballadors de Puig han participat en la selecció dels projectes d’aquesta edició.

La 6a edició del programa ha estat la més internacional, digital i participativa fins al moment.

El programa Invisible Beauty Makers és un projecte de la Fundació Puig i l’empresa Puig que genera un impacte transformador en la societat a través de la unió de joves emprenedors socials i el talent i l’excel·lència empresarial de Puig. La companyia, a través dels seus treballadors i formadors, comparteix la seva experiència, talent i lideratge empresarial perquè cada any els joves emprenedors seleccionats creixin, transformin i impactin positivament en la societat.

Got a Chance, la gala d’inauguració de la 6a edició del programa Invisible Beauty Makers, es va celebrar el passat 24 de novembre. S’hi van presentar un total de vint-i-sis candidatures de projectes de joves emprenedors socials i la gala va tenir com a espectadors més de 1.700 treballadors de tots els mercats. Atesa la situació provocada per les restriccions de mobilitat a causa de la covid-19, l’acte es va celebrar de manera digital, i va comptar amb la participació del CEO de l’empresa, Marc Puig.

La 6a edició del programa és la més internacional fins al moment, ja que els projectes seleccionats es reparteixen entre cinc països diferents: Espanya, França, Anglaterra, Mèxic i Argentina. Cada treballador de Puig va poder votar, durant una setmana, les seves cinc iniciatives favorites. Amb un total de 2.268 vots, es van seleccionar els 15 millors projectes que han entrat a formar part del programa Invisible Beauty Makers.

En l’acte digital, també hi van participar experts de Puig, que van compartir el seu punt de vista sobre temes socials d’actualitat que preocupen la societat, la companyia i la Fundació Puig. Un dels requisits dels projectes del programa Invisible Beauty Makers de Puig és que, més enllà de la innovació, la creativitat i l’impacte social, han de respondre a algun dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, com ara la igualtat de gènere, la fi de la pobresa, la reducció de les desigualtats, la producció i el consum responsable, la moda sostenible o l’acció pel clima.

Els 15 projectes guanyadors d’aquesta edició són: TimpersNikaritI tu qui ets? i Break the Silence, d’Espanya; Tissu SolidaireTrizzy i Istya, de França; Convidarte i Manos del Monte, d’Argentina; ChaynFat Macy’s i Heads Above the Waves, d’Anglaterra, i IdaseMaria Josefina i Yana, de Mèxic.

En la 6a edició del programa Invisible Beauty Makers, 44 treballadors s’han inscrit com a voluntaris per ser mentors i 120 treballadors formaran part del pool de formadors.