© Puig

La Fundació Puig dona 500.000 unitats de gel hidroalcohòlic al personal sanitari

Davant la crisi sanitària de la Covid-19 la fàbrica Puig de Vacarisses, que normalment produeix perfums i productes de cosmètica, destina la seva capacitat de fabricació a la producció de 20.000 unitats diàries de gel hidroalcohòlic

La multinacional de perfumeria Puig no és fabricant d’aquest tipus de producte, però té la voluntat de contribuir amb la seva capacitat de producció a la protecció dels professionals sanitaris. A través de la Fundació Puig es donarà mig milió d’unitats de gel hidroalcohòlic durant les properes setmanes. Després de la trucada de l’Administració Pública a totes les empreses del sector, Puig va posar a la seva disposició les seves instal·lacions productives, sent la fàbrica de Vacarisses la més adient per adaptar-se a produir el gel.

Actualment, es produeixen 20.000 unitats diàries de 500 ml destinats a la protecció del personal sanitari i professionals que estan a primera línia per fer front a la crisi del coronavirus. L’empresa Puig també ha posat a la seva disposició tota la xarxa de logística per distribuir els productes entre els diferents centres hospitalaris designats per les autoritats sanitàries. Avui dia, la companyia ja ha entregat més de 60.000 unitats de gel desinfectant.

A més, l’empresa Puig ha agraït a tots els equips involucrats pel compromís i la labor que han portat a terme en aquests moments complicats.